ProFM Chișinău NU MAI EXISTĂ ?

Deschide.MD informeaza ca  „ProFM Chișinău” se numește incepand de azi „COOL Radio”. 

CCA a examinat cererea de reperfectare a licenţei de emisie întreprinderii  Î.C.S. „PRO DIGITAL” S.R.L. , eliberată pentru postul de radio „PRO FM”, prin schimbarea denumirii postului din „ProFM” în „COOL Radio”. Tot în cadrul ședinței de astăzi, membrii CCA au aprobat Concepţia generală a serviciului de programe pentru postul de radio „COOL FM”.

Președintele CCA, Marian Pocaznoi, a declarat pentru Deschide.md că motivul expus de reprezentanții „PRO DIGITAL” S.R.L este faptul că PRO FM România are noi proprietari, iar aceștia nu permit utilizarea brend-ului respectiv în Republica Moldova.

Pe site-ul PROFM.MD nu exista nici o informatie cu privire la schimbarea denumirii postului de radio.

OTV a “murit”

Dan Diaconescu a fost condamnat la cinci ani şi şase luni de închisoare cu executare de catre curtea de Apel Bucureşti pentru şantajarea lui Ion Moţ, fost primar al comunei arădene Zărand, precum şi a omului de afaceri Paul Petru Ţârdea.

Cu aceasta ocazie a murit orice sansa de relansare a postului de televiziune OTV, cu atat mai mult cu cat Dan Diaconescu nu mai poate lucra in mass-media in urmatorii 10 ani.

Dan Diaconescu a incercat de mai multe ori sa relanseze postul OTV in Romania prin cumpararea unor posturi TV cu o audienta minuscula dar care au ramas si ele fara licenta “din diverse motive” gasite de catre CNA.

OTV continua sa emita exclusiv online la ACEASTA adresa.

MusiKlub isi inceteaza emisia

Televiziunea MusiKlub, care a fost deţinută de cântăreţul şi producătorul muzical Costi Ioniţă, şi-a pierdut, joi, licenţa audiovizuală, aceasta fiind retrasă de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), care a constatat că acest post TV nu mai emite.

Presa anunta ca un mare post de televiziune isi inceteaza emisia. Adevarul este ca MusiKlub nu era retransmis de nici o societate de televiziune prin cablu si putea fi vizionat doar prin aplicatia PBX. Teoretic actionar este inca domnul Costi Ionita dar urma sa nu mai fie.

Postul de televiziune apartinea  Happy Music SRL. conform informatiilor prezentate de Mediafax, societate care apare pe RISCO.RO ca avand DOI angajati pentru anii 2012-2014 si fiind pe pierdere in tot acest timp.

Cantaretul de mare succes a mai detinut si vestita televiziune PARTY TV, care a ramas fara licenta acum cativa ani si care era detinuta de o societate cu un nume putin diferit  Happy Media SRL, Postul PARTY TV a continuat sa emita pana acum doua luni exclusiv pe internet, inclusiv prin platforma PBX.

O alta televiziune de succes detinuta de Costi Ionita a fost si MYNELE TV care are un site in care ultima stire este din 2012 ( DOI angajati nu se pot ocupa si de site ) Postul are si el emisia suspendata si a iesit din lista must carry pentru anul 2015. In sedinta CNA de azi a fost discutata situatia MYNELE TV, post despre care se tot anunta ca este cumparat/manageriat de proprietarul PRIMA TV dar o decizie a fost amanata pentru alta sedinta intrucat reprezentantul postului a anuntat ca un fax a fost trimis catre CNA in decembrie prin care se notifica CNA de incetarea emisiei din motive tehnice urmand ca reluarea emisiei sa se faca in termen legal pe 14 Martie.

Marius Tuca a demisionat de la Jurnalul National

Corneliu Vadim Tudor a anuntat pe pagina lui de Facebook ca “Eminentul ziarist Marius Tucă şi-a dat demisia, după 22 de ani, de la conducerea „Jurnalului Naţional”! Lefurile angajaţilor n-au mai fost plătite de cîteva luni, şi asta din pricina prigoanei bestiale dezlănţuite de DNA”

Zvonurile de pe piata spun ca demisia nu are legatura cu faptul ca Jurnalul National a scazut in audienta cu toata promovarea primita din partea INTACT MEDIA GROUP. nici cu faptul ca compania care editeaza ziarul este in insolventa, nici cu faptul ca salariile nu au fost platite de cateva luni, nici cu faptul ca Jurnalul National a intrat la apa si mai are 16 pagini in format A4.

Sa fie Jurnalul National primul produs din INTACT care isi inchide portile ?

Mai poate trai Jurnalul National doar folosind renumele din trecut ?

NASUL TV – In coada topului audientelor 2014

Nasul TV a avut super performanta de a fi pe pozitia 63 in topul televiziunilor pe anul 2014 cu un numar de 1.628 de telespectatori pe minut.

Insa patronii NASUL TV pot sa se bucure ca nu se afla in situatia CREDO TV care au reusit performanta de a avea 87  de telespectatori pe minut.

Cati vecini aveti pe starada sau in bloc?

TELE 7 ABC

Postul de televiziune Tele 7 ABC a fost lansat anul 1994 si isi inceteaza emisia in anul 2005 dupa o ultima incercare de relansare sub conducerea lui Florin Calinescu.

Printre programele cele mai iubite s-au numarat “Dimineata devreme cu Teo si Mircea”, “The A-Team” , “Renegatul” si desenele animate “Peter Pan”

 

 

InfoPro devine Digi FM

In sedinta de azi CNA a aprobat preluarea licentelor  Pro FM, InfoPro, Pro Clasic, Dance FM si Music FM de catre RCS&RDS.

Reprezentantii RCS&RDS au mentionat ca doar postul InfoPro urmeaza sa fie transformat in Digi FM, restul posturilor achizitionate urmand sa isi pastreze denumirea si specificul.

Proiectul Radio Figaro a fost abandonat !

Camina Group, parte a Intact Media Group, a renuntat la licenta RADIO FIGARO. Explicatia oficiala a fost faptul ca Camina Group a castigat  o singura licenta in tara pentru acest post de radio si nu se justifica din punct de vedere financiar lansarea acestui post de radio.

In urma arestarii patronului Intact Media Group au existat mai multe previziuni realizate de specialistii de pe piata mass media prin care se previziona inchiderea unor anumite posturi de radio si televiziune aflate in portofoliul Intact Media Group. Pana in acest moment nici un produs Intact Media Group nu si-a incetat aparitia/emisia.

Monica Gubernat suparata pe Moise Guran?

In Septembrie 2014 in sedinta de la CNA doamna Monica Gubernat parea deranjata de emisiunea realizata de Moise Guran la TVR 1.

“„Am văzut că aveți o emisiune, Biziday. Știți că există un site, Biziday, pe care se vinde, evident, publicitate? Știți că având o emisiune Biziday faceți publicitate mascată? Luați și dumneavoastră procent din publicitate? Cum apărați interesele, TVR-ul?”, a întrebat-o Monica Gubernat pe reprezentanta TVR, la discuția despre grila de programe a postului public”.

In Februarie 2015 intr-o alta sedinta CNA doamna Monica Gubernat tot nu este lamurita cum sta treaba cu emisiunea lui Moise Guran

“Aveți o emisiune înainte de știrile TVR, a domnului Guran. Eu nu am înțeles, de două săptămâni văd cum se promovează o clinică dentară, vă rog să mi spuneți care este statutul acestei emisiuni. De asemenea, domnul Guran mi-a promis că o să facă public contractul cu TVR. Pentru că avem niște emisiuni în analiză și aș vrea să știu și eu cine plătește amenda, TVR sau dl Guran?”

Pentru problema exprimata in Ianuarie 2014, daca este necesar, ii putem face doamnei  Monica Gubernat o lista imensa de emisiuni TV care au site unde se publica publicitate.

Emisiunea   Biziday este realizata la TVR in urma unui contract de colaborare prin care TVR nu plateste o suma de bani pentru realizarea acestei emisiuni.