Un nou esec pentru PRO TV

Casa de productie Constantin Entertainment se pare ca este vinovata pentru un nou esec in curtea PRO TV. Dupa ce emisiunea Vine Chef-ul, o alta productie realizata de Constantin Entertainmet,  a fost scoasa din grila PRO TV dupa doar doua difuzari, a venit timpul ca o noua emisiune produse de C.E. sa aduca scaderi de audiente pentru PRO TV. Emisiunea Lecții de viață, un reality show fals bazat pe interpretarea unor actori amatori dupa o “poveste reala” a adus scaderi de audienta pentru PRO TV pentru tronsonul orar 18:00-19:00 dar a afectat si audientele Stirile PRO TV care avand ca si “motor” o emisiune fara audienta, a avut parte de locul al III-lea la nivel national, conform Pagina de Media.

Se aseapta ca noua emisiune sa mai scada in audiente in zilele urmatoare si sa fie scoasa din grila PRO TV sau mutata pe alt tronson orar.

Decizia de a urma modeulul PRIMA TV si NATIONAL TV, care difuzeaza acest gen de emisiuni, a fost neinspirata pentru managmentul PRO TV deoarece “generatia PRO” a fost obisnuita cu un anumit gen de emisiuni. “Generatia PRO” nu se regaseste in emisiunile de acest gen si probabil ar fi trebuit sa fie un indiciu ca acest gen de emisiuni nu au o audienta buna pe canalele PRIMA TV si National TV, avantajul lor fiind ca sunt ieftine.

Daca valul de plecari al vedetelor din PRO TV catre ANTENA 1 nu au reusit sa zdruncine suprematia PRO TV, doua emisiuni produse Constantin Entertainment  au reusit acest lucru fara prea mare efort.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *