Postul EUROSPORT a avut pe 13.11.2015 parte de o relansare care a cuprins si schimbarea siglei postului. Noua schimbare a fost criticata de cate o parte din fanii postului dar printre critici au fost si acuzatiile ca postul de televiziune nu mai reprezinta Europa, din punct de vedere sportiv, de la preluarea de catre Discovery.
Comunicat de presa EUROSPORT
“Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, reprezintă experiența deosebită oferită de brand, prin intermediul transmisiunilor sportive fără egal
– Campania din social media #aceeașipasiune conectează și inspiră fanii de pretutindeni
Eurosport invită fanii sportului de pretutindeni să “Stârnească pasiunea” și să descopere o identitate de brand nouă, extraordinară, care va marca începutul unui nou capitol captivant pentru canalul de sport deținut de Discovery. Conform noii identități de brand, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două canale Eurosport.
Ușor de recunoscut și distinctă, noua identitate va conecta și mai mult brandul Eurosport la realitatea secolului 21, păstrând în același timp moștenirea deosebită în materie de inovație și expertiză, două dintre valorile fundamentale ale Eurosport de mai bine de 25 de ani.
Deținut în totalitate de Discovery, Eurosport a traversat până acum un an extraordinar, marcat de achiziționarea drepturilor pentru Jocurile Olimpice în Europa. Aceasta face parte dintr-un plan mai amplu, pe termen lung, de a oferi experiențe memorabile și de a implica fanii de toate vârstele în sporturile pe care le îndrăgesc oriunde, oricând, pe orice dispozitiv.
Peter Hutton (foto), CEO Eurosport, a declarat: “Eurosport s-a poziționat ca un nume de referință pentru transmisiunile sportive în direct și, sub patronajul Discovery, am continuat să ne extindem și să reînsuflețim brandul pentru a fi mai aproape de fani.
Lansarea noii identități de brand este încă un pas înainte pentru a face Eurosport destinația preferată pentru fanii sportului de pretutindeni. Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, care pune în centru fanii, este rezultatul unui întreg an plin de transformări pentru Eurosport.
Am achiziționat drepturi premium pentru fanii locali din fiecare piață, care ne permit să oferim experiențe unice în direct – de la turnee de tenis de Mare Șlem, până la cele mai importante ligi europene de fotbal, cele mai tari competiții din cadrul sporturilor cu motor, fiecare cursă majoră de ciclism și, desigur, Jocurile Olimpice în Europa în perioada 2018-2024.
Am investit în producție pentru a putea să oferim povești extraordinare din lumea sportului într-o manieră inovatoare, ceea ce a dus la doborârea de recorduri de audiență pentru numeroase evenimente sportive majore din 2015. Astăzi, suntem încântați să avem o nouă identitate și o nouă abordare, care să stârnească pasiunea fanilor pentru sport.”
Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a adăugat: “Rebrandingul Eurosport este urmarea unor ample cercetări desfășurate în mai multe piețe pentru a înțelege percepția brandului și pentru a defini valorile companiei.
Eurosport va avea o personalitate distinctă și imagini vizuale îndrăznețe, care să atragă fanii.
Fanii și sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârnește acum această pasiune și sărbătorește devotamentul, ambiția, dedicarea, sacrificiul, nebunia și bucuria lor.”