Antena 1, creștere a cotei de piață în Prime-Time cu 18%, in luna aprilie, comparativ cu 2015

Luna aprilie a însemnat pentru televiziunile Grupului Intact aprecieri ale audienței în Prime-Time și în Whole Day, premii importante pentru Antena 3 la New York Festivals – două medalii de aur, una de argint, una de bronz – și cea mai bogată grilă de programe, care a avut rezultate pe măsura asteptarilor, la Antena 1. In zilele de sărbătoare, telespectatorii au ales să se uite la postul care oferă cel mai spectaculos spectacol de divertisment, prin urmare, in ziua de Paști, Antena 1 a fost lider de audiență atât în Prime-Time cât și în Whole Day.

Intact Media Group

* Divizia TV Intact este lider de audiență în Day Time (interval orar 10,00 – 16,00), în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

* Antenele conduc în clasamentul trusturilor de presă în Whole Day (interval de masurare 24 de ore), pe targeturile All Urban și National, dar și pe alte intervale orare.

Antena 1

* Postul generalist al Grupului Intact are aprecieri ale cotei de piață de 18% în Prime Time și de 5% înWhole Day, comparativ cu aprilie 2015 și conduce clasamentul televiziunilor în Day Time, interval orar în care sunt transmise emisiunile “Mireasă pentru fiul meu” (dimineață și după-amiază), precum și știrile marca Observator.

* Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna aprilie sunt IUmor (456 000 de telespectatori, in medie) , Chefi la cuțite (408 000 telespectatori, in medie) și Te cunosc de undeva (385 000 de telespectatori, in medie).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *